Reklamace a odstoupení od smlouvy
Reklamační řád.
Případné reklamace vyřídíme v souladu platnými právními předpisy (Občanský zákoník pro fyzické osoby, Obchodní zákoník pro právnické osoby).
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není u výrobku uvedeno jinak.
Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud :
-
Výrobek byl poškozen při přepravě (Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce).
-
Výrobek byl poškozen neodbornou instalací nebo zacházením a obsluhou prováděnou v rozporu s uživatelskou příručkou (pokud u výrobku existuje).
-
Výrobek byl používán v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům uvedeným v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
-
Výrobek byl poškozen působením živlů.
-
Výrobek byl poškozen nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
-
Výrobek byl poškozen v důsledku zapojení do sítě, která neodpovídá příslušné ČSN.
Postup při reklamaci :
-
Informujte nás emailem o reklamaci a popište důvod reklamace.
-
Zboží vraťte s uveďením důvodu reklamace a přiloženou kopii daňového dokladu.
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku.
Odstoupení od smlouvy :
Kupující má dle §53 odst. 6 zák. č. 40/1964 Sb. (obč. Zák.), právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží (emailem, doporučeným dopisem).
Po odstoupení od smlouvy musí nepoškozené zboží bez známek používání nebo opotřebení, v původním obalu poslat v zákonné lhůtě doporučeně zpět. Po navrácení zboží, prodávající zákazníkovi vrátí zaplacenou částku za zboží a poštovné předem dohodnutým způsobem.
V případě, že je zboží vráceno dodavateli v jiném než neporušeném stavu, je zákazník povinen nahradit náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží. Úhrada těchto nákladů proběhne tak, že částka která má být dodavatelem v případě odstoupení vrácena, je o tyto náklady odpovídajícím způsobem snížena.
Rozbalené nosiče dat jsou považovány za zcela znehodnocené (jejich dalším prodejem by byla porušena autorská práva).
Pokud je oděvní zboží rozbaleno, je považováno za použité a nemůže být opět prodáváno dalšínu zákazníkovi jako nové (především z hygienických důvodů). Jeho hodnota je snížena, vrácená částka je proto o 30% nižší.
Pokud je zboží poškozeno, nelze odstoupit od kupní smlouvy.